Saturday, October 15, 2011

Review Filem : Real Steel

hai, dah hampir 4 pagi, baru balik dari alamanda menonton Real Steel. kesimpulannya, dah lama aku tak tengok movie tahap aku menjerit woohooooo sambil melontarkan tumbukan kosong di udara. dpt bayangkan tak? dh kemain semangat sampai terlupa, "oh aku dalam panggung gsc alamanda je"

a-wajib-tengok-filem-2011 ok. transformers 3 pun aku tak teruja sebegini tahap nak bagi 10/10 markah ;D

the official trailer.

yeah, mula-mula nak bagi 10/10, tapi tak jadi, i bagi 9.5/10, sebab aku tak berapa suka pelakon anak Hugh Jackman.

Hugh Jackman (Charlie Kenton)
anak Hugh Jackman (Max Kenton)

nampak tak? nampak tak? nampak tak ketidak-seirasan di situ. maybe anak dia ikut muka mak dia. kih kih kih. dah lah ada scene ala-ala justin bieber ;p hahaha. aku kalau boleh nak yg iras2 apak dia lah, baru real, ececeh. kalau boleh nk yg camni :


ok mengada ja saya. pergilah menonton Real Steel, apa barang layan WWE, layan ah WRB ;B

ok bai!

*ps : tak sabarudin nak nonton In Time, bukan sbb Justin Timberlake, tapi ada lelaki jahat ini ;p

2 comments:

Kakiwayang said...

stail kot filem ni...tak sangka diorang ada idea yang buat robot menari tu...haha....budak tu pun sangat cute...=)... http://www.kakiwayang.com

akiss. said...

a ah, kreatif. lame x tgk filem best cmni ;P