Tuesday, January 3, 2012

010112

new year's eve? nay...takde ape-ape. lepak depan pc dan tv. dan of course, menonton Arsenal vs QPR, dan yayy, menang 1-0! so, no bunga api, no 'sunrise pertama'. azam? sy update azam secara bulanan sebenarnya, boleh? ;p



tapi yang pasti aku berjaya habiskan menamatkan pembacaan novel breaking dawn. selama ni, baca via pdf yg Daos bagi, tapi since tengok movie dia yg part 1 tu, semakin tak sabar dan obses.

maka pada 27.12.2011 aku dah kemaruk nak beli buku terus. waktu lunch pergi MPH Alamanda (thanks Fana temanin ku), tapi hampeh, takde stok. nak order, kena lagi 2 minggu, atau pergi terus MPH Midvalley.

kau tahu aku ni jenis kalau tengah kemaruk nak sesuatu, mesti nak masa tu juga?

balik dari MPH Alamanda, kat ofis, aku terus berfikir, kedai buku apa terdekat, dan senang nak pergi. terus pop-up keluar dari otak *puff! "popular!"

terus call Popular Jusco Equine, IOI, semua takda, dan..seb baik Jusco Balakong ade! maka malam tu jugak pergi dengan Aket. heeeehehe.

keputusannya, dalam masa 1.5 hari dah abis, dari muka surat 300 sampai 700. sampai hari khamis tu masuk lewat ke ofis sebab berjaga semalaman :B

ok tamat satu hal.


belum sempat keluar dari bekas dah selamat, nak rasa maghilah order di sini Dapur Kak Kiwi ;p

jadi, dah kenapa sejak dua menjak ni, dah mood mem-baking ni shemakin hari, shemakin sheronok. hari tu beli macam-macam bahan dan perhiasan. nanti lah buat lagi.

jadi, pagi 1.1, mak aku awal-awal pagi dah menjerit2, "angah, bangun! kata nak buat muffin!!". ntah berapa kali dia jerit baru aku sedar diri.


sebelum.

*tadaaaaaa!! selepas. vanilla muffins. sebenarnya aku beli 'adunan segera' kat bakery bawah umah sewa hehe, sedap, tak manis. iLaik.


hasil tangan adik aku ngan aku. hahaha, seronok tahu bila baking sendiri benda yg kita suka, coklat tu kiterang letak sampai melimpah. "muffin coklat banjir" katanya.

ok bai!

No comments: