Monday, March 19, 2012

Perangai Blogger!

minggu lepas ada hashtag menarik di twitter yang buat aku termengilai membacanya. tajuknya adalah #PerangaiBlogger < --- (mohon kelik)

selaku blogger yang sudah berkecimpung dalam dunia blog sejak 2007, aku sedikit pun touching dan sentap, malah aku pun turut bahan diri sendiri, krkrkr. ini tweets saya :
  • sang isteri buat entri kisah peribadi tahap cerita atas katil zzZZzzZZzz #PerangaiBlogger
  • tajuk tak serupa entri (AKU LAH TU!)
  • header blog muka sendiri sebesar monitor pc, aku bukak terus jatuh kerusi #rhyme
  • unable right click pastu kuar pop-up *OI JANGAN NAK CURIK GAMBAR* the hell meng? cantik ke?
  • up gambar makanan enak-enak bikin saya lapar sokmo :8)
dan yang ini aku RT dan tweeps lain :B

@PointBlankShot - #PerangaiBlogger taruk widget autoplay dengan harapan pengunjung blog ada taste music yang sama. bitch please, im here for the entry tho

encik_t - #PerangaiBlogger suka letak effect salji turun bajet macam melawat negara korea. .__. #PerangaiBlogger

@_LoveShak - #PerangaiBlogger Don't hate me because I'm beautiful.

dan ini yang paling aku gelak mengilai hahaha ----> RT @firda4415 buat entri pasal resipi semua. Entah-entah kau pun tak reti nak masak/buat. Mak kau buat, snap then cakap kau buat.

dan ini paling MENANG ---> RT @joegrimjow susah nak cari blogger yang takde twitter. tapi yg ada twitter takde blog banyak je. blogger wins!

ada blogger yang nangis hujung katil setelah membaca hashtag ini ke? lewls. bila nak maju dik asal kena tegur tak nak terima. :p

ok bai!

1 comment: