Tuesday, September 18, 2012

oh my september.

budak Balqis, bila sampai satu tahap tak boleh tahan beban kepala semak dan tak tahu nak luah kat siapa  tentang "hal-hal tertentu" aku buat benda "terkejut-terkejut" seperti mesej orang secara rawak berbunyi "weyh jom lepak"? sebenarnya tak lah "rawak" sangat. kawan lama kot! cuma dah berapa kali aku elak jumpa, sebab segan, kottt...

it is Lucas.

i reaaaaaaally need his advice.

he is one of one kind of kawan yang aku boleh dengar dan terima nasihat dia. ada lagi beberapa kawan, tapi taknak mention siapa to be fair.

tapi, Balqis kan..dengar je nasihat, buatnya tak tentu lagi.

kan?

kkkhhh.

so semalam was goooood. Balqis, kalau dia selesa dan jadi diri sendiri bila dia boleh gelak mengilai dan duduk bersila atas kerusi kunyah kuku atau pencungkil gigi.

yyyeah i am sakai laiddat. 

so, what a 'kelegaan'.

we do need this type of kawan. 

sebenarnya aku hampir gak ingat nak delete whatsapp, delete twitter. tapi, that is soooo not me. delete twitter pun sehari je bertahan? kah kah kah.

i don't really like showing my emotions. i looove to cheer people up. but telling a sad story is...em emm. only  to certain people je kottt..

dalam masa yang sama, aku dah bebankan Nani. sebab aku bila dah suka luah kat sorang tu, sorang tu je lah. sekali, amek kau dalam masa dua hari ni kesian gak. 

so malam tadi aku "tidur" awal. keep on track balik apa yang aku buat lately.

dan, aku sendiri terkejut tengok planner aku..kosong. dah 18 haribulan.

kegilaan apakah ini?


so bila tengok benda alah ini, aku sedar. sah. aku agak 'lost' seminggu dua ini. i want myself back. 

aku okay. i can handle this.

balqis kan sejenis perempuan hati kering dan ignorant?

riiiight!

ok bai.

2 comments:

Anonymous said...

zaya tak raza terbeban punnn :) jom lepak? khkhkh


-you-know-who

Anonymous said...

zaya tak raza terbeban punnn :) jom lepak? khkhkh


-you-know-who