Sunday, October 28, 2012

tak berapa nak raya korban.

macam nak tergelak pun ada, tapi aku already tergelak kot. yelah, bila orang tanya "Kis, cuti raya tak?" "Kis, dah beli baju raya?"

like, whottt? 

raya puasa itu hari pun sehari ja aku cuti, baju raya pun sehelai beb? mungkin sebab aku tengah "bendera jepun", so takdalah nak semayang raya atau kemana-mana. plus, hari raya kedua mak aku balik umah makcik kat pahang aku malas nak ikut. kikikiki..

maka, jadilah forever alone untuk dua hari. hari pertama, habiskan masa di kinokuniya dari jam dua petang, sampai enam petang. dan terus malam minggu alone-alone di putrajaya. nampak tak betapa beraninya Balqis sekarang takda masalah tidur sorang-sorang di rumah sewa?

hari kedua, bangun awal. pukul sepuluh pagi dah mandi, kemas bilik. dan keluar makan, dan lepak di lokasi kegemaran. ya, taktau kenapa, bila lepak oldtown alamanda, kerusi ni mesti kosong. macam dah tertulis di situ "akiss's territory". mihihi!

 tengkurak. books. pokok. #deep

hasil tangkapan. buku lama dan buku baru. 


nah, inilah "akiss's territory". tak caye tanya Nani dan Aket dorang pernah sekali dua lepak dengan aku di sini. hewhew. aku suka sini sebab open air dan ada air pancut, nyamannnn..


got swagkkkhh?

so, how is your raya qurban? SHRAA semua!

ok bai.

No comments: