Monday, November 12, 2012

apa tu monday blues?

aku tak paham betul dengan konsep "monday blues", kakaka. bila nak hari isnin je semua nak mengadu "ah malasnya nak keje..monday blues"

aku ni sebenarnya dari sekolah jenis tak sabar nak isnin sebab tak sabar nak jumpa kawan-kawan! sampai lah sekarang ni. walaupun kadang-kadang weekend kau best dan "havoc" cemana pun, aku tetap jenis suka isnin. nasib baik adik aku pun berpendapat sama dengan aku. come on?

macam aku hari ni, seronok ja walaupun semorang cuti sempena esok deepavali, aku dengan riang ria pergi kerja dan pagi-pagi ke cimb untuk buat kad bank baru, untuk kali keempat..tahun..ini. aherherher!


ini masa kahali kehitiga kehilangan, 25.09.2012.


kahali kehempat, 12.11.2012! kakaka! 

so? why so blues? awak team the blues ke yang seri dengan liverpool malam tadi? *tetiba*

ok bai!

No comments: