Thursday, November 29, 2012

Projek Mengecat Separuh Bilik :3

upacara mengecat ni sebenarnya berlaku pada 8hb November 2012, petang balik kerja dengan tak mandi terus mula mengecat dinding putih bertukar biru laut. tapi, tak tak satu bilik lah, separuh, you know separuh? 

aku cat separuh sebab saje nak gelapkan satu side bilik. kan dah cerita dulu, aku mengalah ambil master bedroom, sebab aku dengan Aket berebut bilik kedua yang lagi comel dan cukup-cukup elok keluasan dia. master bedroom macam besar, dan banyak ruang lagi. jadi rasa sedikit 'kosong' di situ. :p

lepastu Aket ajak keluar, makan, karaoke etc etc. nampak betapa gagahnya Balqis dah penat mengecat balik dari kerja boleh keluar makan dan memenuhi jemputan menyanyi, kekeke. maka, tadaaa!

kacau cat menggunakan chopstick because i can ;)
ini warna sebenar. ekceli nak biru yang nak ke purple tew, tapi habis pulak. oleh kerana sikap kurang sabar Balqis, maka ambil apa yang ada :')
  
towel, kerusi, laptop, vitagen. #deep
 
ya! nampak tak tikar getah baru teww? dari pink bertukar kelabu. petang isnin sebelum cuti deepavali aku pasang sorang-sorang. hebak tak, hebak tak? 

kemho :3
casing lilin dibeli di times square dgn Nani, santek hangak!  

ni tak sepenuhnya ambil gambar, nanti ada masa aku ambil the whole bilik, ye? gambar bantal busuk biru letrik pun nak tunjuk sini, yer tak? so bilik masing-masing dah kemas lengkap, tinggal nak kemas elok ruang tamu dan dapur. ececeh ;)

ok bai!

No comments: