Wednesday, July 17, 2013

faktab

kahkahkah!

eh gelak dulu boleh?

nak mengadu sini lah kejap.

ahad lepas dah buat perangai, tengah solat zohor rakaat kedua tiba-tiba luka berdarah, memang #wtfmoment lah kan. 

lepas tu keluar setelkan hal adik, pastu belanja mereka makan sempena beday mak yang ke-50, wah dah jubli emas dah mak aku :')

pastu dia punya penat pesal tah, isnin kerja balik kerja bantai tidur dari 6.30 pm sampai 7.30am esok harinya. 13 jam tidur.

kepala otak?

tapi adalah aku terjaga kejap, scroll tl dengan buka sebelah mata. tanpa makan tahu?

lepastu kau tahu apa jadi hari selasa, mestilah lapar gila barbie khin :')

tapi tak sempat sarapan, keji banyak, sedar-sedar dah 2 pm. eh macam nama band kpop!

pastu kan lapar punya pasal kan, 3.30 petang aku dah roger geng bazor remdon aku. ye, skrg pesal tah aku jadi takut pulak jalan sorang-sorang kat bazar tu, padahal last-last year slumber je aku pi sorang-sorang kahkahkah

pastu kan, aku pun drift balik rumah lah, lepastu kan, konon nak balik terus kerjakan petung lepita kan, tapi malangnya kan, housemate berbuka di luar, kunci rumah takda, aku salah bawak kunci pulakkk!

lepastu aku up-kan lagi kebodohan aku dengan tinggalkan juadah berbuka aku dekat grill depan umah. patut boleh je lepak berbuka dalam kereta sambil merenung hiba tasik kan?

*tunjal dahi sendiri*

lantas berlalu pergi ke alamanda konon nak berbuka dengan *cough cough*

lepastu kan, sampai alamanda kan, tahu tak apa? kebocoran. you know bocor? alahai yang selalu berlaku di zaman sekolah teww? period bocor sampai ke bajulah, apalagi. masa tu aku rasa nak cekik diri sendiri pun ada. 

lepastu buatlah adegan jalan selaju cahaya menuju tandas dan disambung adegan membasuh baju di tepian sinki. cam cib hahhahaha. thanks kepada pengering tangan yang berfungsi dengan baik :))))

keluar je tandas kan, jalan depan sikit ada dua orang mat gomen lepak pastu tanya aku mana food court. eh malas pulak nak cite bab ni, sakit hati ada :p

pastu tak jadi lah nak berbuka puasa bersama *cough cough* sebab tengah keji, aku pun tapau fries makan sambil jalan sambil lepak mph sejam. rare sangat perangai ni kan.

pastu baru sedar charger handphone tak bawak. tertinggal dalam paperbag bersama petung lepita yang aku tinggalkan depan grill rumah 

*hentak kepala kat meja*

pastu call Aket off handphone, kesudahannya kul 10 aku masih lepak mcd alamanda. nak save bateri punya pasal pakai wifi sini, sebab kalau on data mmg mati dah handphone aku teww. 

sekian. dugaan bertingkat-tingkat.

just another fucked up day. 

pastu dapat text "kis aku baru sampai rumah, handphone mati" , baru lega. berkicap jugak tunggu.

balik rumah disudahi dengan lepak sembang dengan Aket sampai kul 1 pagi kat meja makan sambil makan petung lepita :)

ok bai.


No comments: