Tuesday, July 2, 2013

punca.

minggu lepas was bad. really bad. teruk namati. lepas satu-satu aku mendapat. sampai termarah jugak "what the fucking hell is wrong with you, you, and you!?" 

dah lah dengan exam lagi. itu ini. 

kau tahu aku ni jenis suka buat bodoh? suka tunjuk tak fokus aku dalam sesuatu benda. satu je sebab dia, sebab aku dah tahu. sebab aku already know, like "yeh, aku dah agak dah".  kadang-kadang aku rasa aku ni Alice Cullen pun ada :P

macam zaman belajar dulu, sampai kena sound dengan lecturer "awak budak kl kan, awak ingat awak datang penang ni bercuti ke?" sebab fail 2-3 subject.

damn mulut neraka seorang lecturer. tapi, bila aku fokus sikit, sikit je aku boleh dapat dekan, tahu? bukan susah, tapi aku malas :p masa lecturer buat revision math dengan aku, aku boleh tanya lecturer aku "lah ini je ke? pesal senang sangat?"

sebab aku bijak, bijak tapi malas. degil.  :P perff seronok betul up diri sendiri.

samalah macam apa jadi sekarang ni, aku tahu apa aku buat. aku tak suka orang membebel banyak, cakap benda penting sudah. tak perlu ulang benda yang sama. 

sampai balik keje petang jumaat  tu aku dah tak boleh nak handle. apa lagi, nangislah! penat tahu? 

Aket masuk bilik nampak aku menangis takdenye dia nak pujuk "menangislah kau, lama dah kau tahan tu, i choose to be happy, ya aku tahulah kejap lagi nanti aku pulak menangis :p".

bongok kan. ha, macam tu lah nak handle seorang Balqis. jangan dipujuk :P

malam tu tengok world war z midnight, pesal tah citer tu tak takut langsung. kelakar lagi ada.


aku tergelak besar tengok gambar ni, nampak tak mata tak boleh bukak dan  muka serba annoyed tu? :B

kau rileks je kis. 

sabar.

satu perkataan power yang boleh tenangkan aku. satu reason aku ni ada "kuat sikit". yeah, aku tengah bangun balik lah ni :)))

ok bai.

ps : ini aku bebel random kat sini sebab hati resah dan berat dua tiga hari ni. aku lebih suka perati. diam bukan maknanya tak tahu, atau kalah :)

No comments: