Friday, July 5, 2013

skyline


ingat aku pernah quote "jangan cakap korang tu bff kawan sehidup semati bff comolot selagi korang tak sanggup tadah muntah hijau kawan baik kau dengan tangan kau sendiri?"

yeah, dah setahun sudah peristiwa ni. bukan pengalaman pertama jaga orang sakit, masa mak aku dulu lagi teruk muntah post-operation dia sampai aku dah takde perasaan kemaskan. seminggu jugak bentang selimut tidur atas lantai kat hospital. sebab tu masa jaga arwah bapak aku tak pernah terbeban, sedar-sedar dah seminggu tak tidur end up muntah-muntah exhausted teruk. tapi takpalah, itu yang aku mampu bagi kot.    kalau kaya macam TMJ aku campak-campak je duit nah pi dok hospital mahal-mahal aku busy. eh. eh. tersebut TMJ pula.

banyak betul mengajar aku ni. masa sakit lah kita dapat other side of people. yang acah-acah tough kalau Tuhan dah bagi sakit, memang lemah jugak. 

peristiwa ni jugak mengajar aku it is okay to be alone. mana tak nya, hampir sebulan duduk sorang dekat rumah sewa. memang hebat kot Balqis. sebab tu sampai sekarang aku terel, takdelah sikit-sikit nak berkepit dengan Kak Aket.


cepatlah fully recover, nak mula akitiviti lasak melasak panjat memanjat semula. air terjun sungai chiling, at least :B

No comments: