Thursday, August 22, 2013

The Conjughing

pertama kali tengok dengan fanandyan, last day keje sebelum cuti raya. pengaruh twidderlah ni, sumpah tak tipu sakit dado den walau dah keluar wayang 3-4 jam selepas menonton.

aku kan, kalau tgk cite hantu kat wayang paling teruk mencarut sebab terkejut. tapi bila conjughing ni siap tutup muka jerit "aaaaaa taknakkk babi! jahat!" kahkahkah. setan betul ni. eh pi tengok sendiri, masih tayang lagi kot.

tapi, kali ketiga tengok dah tak berapa takot dah :p

 hero yang sama dengan Insidious. by the way, Insidious II this September 13, 2013.

ini scene kegemaran aku. amboi biaseee die ni kacau orang sidai kain!

tapi ada scene macam drama melayu sikit, contoh seperti badan lebam-lebam, kaki kena tarik, pastu adegan rasuk tu. hehe.

The Perrons Family, cantik-cantik kan. ada Renesmee :B

yeap, movie ni based on a true story. patung Annabelle tu memang wujud sampai sekarang ada disimpan kat muzium. agak serrammm nih. kalau rajin meh lah baca sini.

aku rasa lah, yang real punya (kiri) lagi seram dari yang kanan. 

aku dah tahap obses dengan cite ni, hari-hari dok kaji. lepas tu bila lelap mata nak tidur terbayang-bayang. kahkahkah. takut tapi mahu. 

gambar raya yeeee, malas. pi tengok kat instagram.

ok tata! eh.

ok bai!


2 comments:

IamAin said...

ala.....nape sume update citer nih??? nk tgk sngttt..tp mls kuar.hahaha

seram sgt ke???

syakey said...

seghammmmmmmmm