Friday, August 11, 2017

Hada Labo!

ya ya ya, itulah jawapannya bila orang tanya bila sis ada cerah and ok sikit. i got very dry skin due my E, and of course faktor penuaan, and of course dengan menyusu lagi, duk dalam air cond waw banyak alasan.

and yes,  selepas beranakkan si Ojil, memang makin teroxxx! nak pulak rajin aku join tarian, yang perlu mekap tebal. tahu kan aku tak suka mekap since my skin condition - easily irritated skin. letak la toner ke ape ke kejap je gatal dan pedih.

so!

last 2-3 months aku ada pergi warehouse sale, niat asal untuk beli stock Olivenol anak. tak taw pulak barang farmasi lain pun ada sales gila-gila. so this is my first ever set skincare yang aku cuba. sejak 33 tahun hidup.


hanya manfaat yang melekat, haha! (gambar google kerana takut balik xda masa nak amek gambar. i bought this only RM8. harga asal dalam RM23.50 gitu, dekat Watsons or Guardian ada. so sis cuba. konsisten, dan amazingly masa pakai toner dia kulit aku stay calm tak buat reaksi gatai dia. so yay!

so since dah okay yang set Gokujyun ni (Hydrating) sis cuba set biru Shirojyun (Whitening), ada arbutin untuk memutih dan hilangkan kesan jerawat. 


konsisten dari bulan puasa, til now. cuma raya hari tu cuaca kampung panasss, and ada banyak hari aku tinggal pakai. Alhamdulilah, sherashi. setakat ni takda naik jerawat or apa-apa.  kawan pun ada tegur. 

apa lagi, go try! ada banyak lagi produk Hada Labo ni, study lah satu-satu. buat masa ni aku nk stick pada dua ni dulu :D

skin care >  make up

ok bai!

No comments: