Monday, August 25, 2008

sonoknyaaa.

aha aha.
pg ni. ari senin. pnat btul. setelah pnat pindah umah.
igt nak mc. tp mcm byk kije yg perlu di setel.
dh la stat sok smpi jumaat x masuk opis sbb reherseal! adoyyai.

oke oke. mcm pelik plak, slalu ari senin mcm blur. tp senin ni best je.
yela. ade sambutan beday utk Septemberians. hahha. mule2 aku malu gak nk kuar ke depan.
tp sbb dh panggil name kan. plak Dia pon lahir September gak. Dia dh jeling2 aku dr depan. Tanda marah suh kuar la tu. Hhaahaha. Dgn malu2 itek pon aku kuar gak. bygkan satu opis nyanyi. haha. tahun lpas xla malu sgt. tahun ni xtaw nape aku rase mcm sipu2. hahah.
plak bile Tuan Hj.Iskandar suh potong kek.. adoyyai..lagi malu. hahaha. pastu, yg diraikan pon dok satu meja, Makan beradap lg! ahahaha.

balik workingstation, mamat ni leh perli.

eh eh. ari ni potong kek dgn seseorang..!

aku gelak jea. haihh.. senyum sorg2 lg.

so, igt 11th September beday aku!

ps* sok aku post psl pindah umah smlm. ari ni haf day kije. rase nk demam. ihih ihi.

4 comments:

Unknown said...

hye syg..
aku dah add ko as links friend aku huhuhu..guess who i am??akakakak

xoxo
leen

redSeptember said...

september baby la ni? same same la kita....

redseptember = 19th.09.

aKu NaKaL said...

happy birthday to u.. happy birthday to u.. ops.. 11hb ke? terawal wish la plak.. eklekkeke xP~

akiss. said...

ya september baby.

tenkiu2.. wish lbih awl lbey bgus.. ekkeke