Saturday, October 25, 2008

I Feel Blue..

pagi sabtu. bgun lmbt seperti biasa. mlm td g terapi ( karaoke smpi lebam) di alamanda. di sbbkan kemalasan, jam 2 ptg bru gerak balik sh. alam. kami ke Metrojaya punya Jualan Gudang di Stadium Malawati, Shah Alam.

seperti biasa, sesak weh. aku rimas lah. panas, org ramai, tak cukup udara. suasana kurang seswai ngan tubuh badan aku. maka...nk beli brg pon cepat2.

sempat la aku sambar satu mascara, ( dh lame x bli since zmn student aku dulu) ya..mascara..mcm pelik je aku beli benda ni. bukan aku rajin pakai pon. mungkin sbb kalo beli rm22.90 di watsons, tp di sini hanya rm10.00, aku belasah ja. mascara bertajuk lash discovery by maybeline. satu2 nya mascara yg seswai utk aku...sbb brush dia kecik..seswai dgn mate aku yg kicik. heeee. dan beberapa liptick/lipgloss yg harga nya hanya rm10-rm15 cap revlon, maybeline d.l.l.

byk brg murah2 kt situ. tp, sesak2 ni buat aku rimas. phm2 aje la. so.. aku shopping mcm aku masuk amazing race...cepat cepat cepat!

hasilnya.

kalo myra ada mata biru, aku ada bulu mata biru.

aku salah pilih kaler mascara tersebut.


deyyym!

4 comments:

Anonymous said...

ok apa...
saya punya warna hijau...

Nazrul Akram said...

uhukk uhuk... pakai mascara? hebatnyer ko.. dasat2..

Unknown said...

baek baek taw syg nnt takot rosak mata guna product RM10 ni.. (hahaha sebenarnyer aku pun biasa pakai sampai skarang)!!!

akiss. said...

*MaNuSiA_RuMiT = boleh jd hulk bermascara. hijau kan.hahah

* jimmi = caitt.. aku beli saja2..pki setahun sekali kot. hahahahh

*leen = blasah je. janji xbuta. hahah