Saturday, October 11, 2008

Waddehel !?

10.10.2008.

Jam 9.00pm, Filem Ayat-Ayat Cinta dimainkan di TV3.

Jam 9.15pm, Abis mandi, terus melepak dpan tv.

Jam 9.30pm, Rase mcm nak hantar msg pada seseorang, nak suruh tonton sama filem ini.

Aku pegang handphone. Write New Message. Diam merenung kotak message ruang kosong.
Aku tekan cancel. Lock Keypad. Xpayah la msg Dia. Sambung menonton. Caj handph
one.

Jam 9.35 pm,
New Text Message Received from S***** *****. Si Dia lah tu..

Agak terkesimah dan ada sedikit teruja bila terima msg tu. Kenapa ya?
Aku rasa aku dah menang kot, msg mlm ni adalah msg yg ke berapa aku tak pasti Dia hantar pada aku since cuti raya.
Sedangkan aku, mana ada igt kan dia. Aku xmsg dia langsung. Aku sibuk beraya.

Buat-buat sibuk.





kan best kalo aku boleh delete dan empty recycle bin benda alah ni?

No comments: