Friday, November 21, 2008

Aku O.K....

ya. terkejut aku pagi ni masuk ofis setelah 2 hari cuti...rehat.

macam kena terjah dengan abang naz rambut ketak.

"kis! ok ke? sihat dah"

"kis..kau g mana ni"

"kis...ko ade hari ni?"

"kis..kau kemana, hilang senyap2 je"

"kis, sakit...? en.rabani risau takut ko masuk hospital"

"kis...operate ke? saya puas carik anak kesayangan sy sorg ni.."

aku : 'saya ok lah. demam biasa je..letih kot dah 3 minggu xrehat kt umah.'
sambil makan kuih beli kt kedai bawah tadi + air milo panas dan pekat.
beserta 1 botol 500ml minuman isotonik 100PLUS, sebagai ganti panadol.

dan yg best..orang tu..ada kemajuan...dah reti tegur/bercakap dengan aku depan kawan2 beliau. kalau tidak...belakang kawan2 je berani tegur aku, pemalu sgt la konon? ataupun EGO?

sehat dah? mm..nanti jap g ade orang datang nk amek buku kompaun, dari terengganu..boleh?

aku : senyum je. "ok..boleh"

. . . . . . . . . . . . .

No comments: