Monday, December 22, 2008

Isnin Yang Sangat Biru..

-update laporan bayaran yuran BAKA
-update log latihan
-update cuti tahunan
-perintah-perintah menjual barang rampasan ke cawangan
-jadual pasukan pemandu kenderaan, logistik
-laporan perhimpunan mingguan.

banyak nye kije sampai aku dah stop. aku xtaw nak buat mana satu dah.
ape yg aku tahu buat skg? ape lg. update blog. hihihi.


gambar ihsan dari : =)

berita kurang manis. laila's lounge konfem sudah, berpecah. semalam adalah last show mereka. aku baru dapat tahu selepas men'check-out' myspace dorg semalam. tu la, aku dah lama x on myspace, tu yg jadi katak bawah tempurung.

haih..di sebabkan hadi tuu, nak futher. oh hadi pengecat bintangku...mengapaaaa!!??. heeee. umm. xnak komen lebih. tapi siyes, aku mmg sangat meng'adore' mereka. tolonglah, jgn berpecah. carik la vox lain, tapi nak sore sejibik cam hadi gak..tak kira tak kira! haha.

cadangan : cuba layan warm cherry house sambil memandu di tepi laut. ala..paling koman pon, kat highway pon sudah memadai. layaaaan.


more info : http://lailaslounge.org/music/ dan http://www.myspace.com/lailaslounge


eh!


kije banyak kije banyak kije banyak kije banyak! buat kerja !!

5 comments:

MaNuSiA_RuMiT said...

haih..
sayang betul..
kenapa boleh berpecah!

NaZRuL AkRaM said...

cerita pasai ari senin...
durhhhh mgg r... tapi ari ni senin paling best bagi aku!!

mihahaha gi kje pkol 11pg alik pkol 4ptg. wuhuuuu best2.. kalo ari2 cmnih kan best

zue@yaya said...

ari isnin?hari yg menyedihkan bgi ku..huhu.
ape pn takziah band fevret ko bepecah....

Atiqah Aekman W said...

Dah pecah????? Cis. Manada orang lain suara sebijik macam hadi lagi kat dunia ni! Haih..... Susah la macam ni... Hihihi. Rumah Ceri Suam memang meloooo... Layan je kan?

akiss said...

* manuSiA_RuMiT = takdir.

* NaZRuL AkRaM = cis! cmne leh balik kul 4, dh dtg lmbt. hahahah

* zue@yaya = ape yg sedih yah?

* Atiqah Aekman W = yela tqa, susah nk carik sore best cam hadi lg. iskk. yeahhhh..layaaaaa ceri suaaam/ hehhe.