Saturday, December 6, 2008

Tanpa.



lari tajuk.
bukit antarabangsa runtuh lagi. dugaanNya.

semalam, masa tgk Muzik2 Separuh Akhir, tengok semata-mata lagu Tanpa - Sixth Sense (sedey tak masuk final) benci lagu Ayu tu masuk. Baru aku tahu lagu Tanpa ni mempunyai maksud keTuhanan, bukan la kepada bf/gf semata. cuba korang dgr balik.




tiba-tiba aku terflash back balik ape yg terjadi pagi semalam.

nak kate fobia nek keta tu xde lah..
cuma asik dok replay dlm pale otak aku ni peristiwa drift terlampau tu.
so..aku kalo nk lupakan benda2 pelik ni aku suka makan.dan tidor..

balik dr putrajaya, singgah pasar mlm kt putra heights,

beli makanan byk2...sate, mihun grg, nsi grg, kuewtiow grg, dan beberapa biskut rokok dan biskut kaler-kaler.


mlm td tdo awl..jam 11.00mlm. pukol 12 tgh hari tadi aku baw bangun. makan tgh hari terus. ketam masak lemak mak aku yg terbaik! aku makan BANYAK!

so..hari ni aku rase lebih sihat...
even suara masih sexy sengau. even ade orang tak balas msg aku.

4 comments:

Apes said...

kawasan tu dekat dengan opis aku dow.5 minit jalan dah sam opis.tapi bos phm.haha

akiss said...

kwsn bkt antarabangsa tu ka? huihh. hati2 ye. bos ko xbg cuti ke? hehhehe

busyuksayang said...

ketahuilah wahai akiss bhw ketam itu bisa melelehkan air liur...hahaha!!!

busyuksayang said...

ketahuilah wahai akiss bhw ketam itu bisa melelehkan air liur...hahaha!!!