Thursday, January 8, 2009

Bodoh

korang tak taw. aku sangat tension lately. macam-macam la aku ni. semua nk hilang. khamis lepas hilang ic, masa keluar itu hari. bebel bebel marah, macam mana ic boleh hilang? macam mana ic pon xbawak? nasib baik jumpa, dalam kotak alat tulis di opis rupanya. tak tahu berapa lama dalam tu sbb tak guna ic tu kat mana2 kecuali khamis lepas, seb bak indon cleaner x amek. haih.

selasa itu hari. lepas punch kad. jalan laju je. tiba-tiba, aku capai pas ofis aku, eh.. tinggal tali je? pas xde. boleh aku terjerit sorang2 depan entrace, aik..mana pulaaaaak! dengan marah-marah, aku patah balik work station.

alamak. ade lagi dorang x balik lagi. aku diamkan je mula-mula. mula-mula lah...tapi bila dah puas aku carik sekitar meja..masih x muncul. aku bising sorang2. aku bisik pada B, ada nampak pas kis x? aku xnak kepoh2. sebab.. alaaah. sebab bosan kena bebel. baru hari tu hilang ic, ini pas pulak hilang. yer, si B kepoh pulak. habis semua orang tahu. semua-semua la. kena bebel.

hilang lagi, ic dah jumpa??

aku malas nak dengar. sampai aku cakap.

"kalau sampai esok kis tak jumpa, kis nak cuti panjang. amek tempoh bertenang. kis tak tahu apa nak jadi dah ni.."

B jawap.

aik kis. bertunang lagi? hari tu putus ka?

aku patah balik.

berTENANG la, bukan bertunang!!!!!

terus di bagi pinjam pas, utk sementara.

3 comments:

~Princess of Pisces~ said...

hahaha! Haiiihh~~ IC tu penting ye adik-adik. Walopun cuma berada di sekitar wilayah anda (putrajaya), kalo tadek IC leh jadi sedara-mara PATI nanti! Huhu..


Heip, jom! Jom! gi berTENANG kat memana tepian pantai.. Tenang kan diri~~~...

MaNuSiA_RuMiT said...

uik..jgn marah2 sis...tarik nafs..lepas tu hembuskan

akiss said...

haa.. itu lah sapal. dah la dh dua kali renew. pasni ni kena denda lak. hahah.

itu lah. rancang elok2 ehh