Friday, January 16, 2009

Kau is Just Another Lelaki Bodoh!

kau mmg bodoh. PENIPU. PENGECUT. sialan. bangang. fak!. bodoh. BODOH. boDOH!!!!!! kimak. SIAL. bodo nak mampos! penipu penipu PENIPU!! pergi mati cepat!!! sumpah, dia mmg bodoh! lelaki tak sedar diri! siriusli, kau akan susah tanpa aku. sirius!



PERGI MATI!!!!

12 comments:

aPish said...

sabar2...selawat banyak2...mengucap....relax..tenang dolu...tenang dolu...

~Princess of Pisces~ said...

aiyooo.. ni nape amuk2 ni? sapa buat ko marah? meh sini, aku sepak dia masuk tasik..

hehe! sabar ek? weekend ni relaxkan hati.. ok? :)

Leen said...

Kiss... Saba Kiss..

Anonymous said...

fiquelicious menulis:

kiwak sapa yang berani buat kawan aku begini?

akis nak suh aku pukul x?

akiss said...

maaf kawan.

aku tertekan.

masih tertekan. aku masih tgh cua ubati sakit jiwa aku ni.

kenapa eh selalu jumpa lelaki mcm ni?

dh pupuskah lelaki baik?

Myra said...

haih lelaki mmg menyusahkan dan memeningkan je i rasa .

kang jadi lesbian kang baru tahu hahahaha.

sabar ye kiss. :)

akiss said...

ye. mmg mnyusahkan. menyakitkan hati.

jom kapel! hahhaa.

Anonymous said...

fiquelicious
a ah. lelaki jahat.
aku menci laki!

ish..
seb baik aku lesbian

aKu NaKaL said...

haha lol.. tu ler, saper suruh main dgn api, kan da kena.. hoho lol.. udah2 ler tu kiss.. gi je teman tapi mesra.. lg best.. sumer wat hal masing2.. best frens always fun.. x)~ tak yah nk lesbian2, takde maknernyer.. aiman kisah tau.. haha..

lepaskan sumer nye pada makanan, makan bnyak2, lepaskan pada alunan suara nyanyian mu.. biar lega hbs2an.. lol x)~ hehe jgn maree..

aPish said...

heish..ader je lagi lelaki baik...marah..benci...boley..tade hal...tp jgn spi jadik lesbi...tu bukan amalan kiter...nnt Allah murka...

tapi kalo di fikirkan balik...pompuan baik pon dah banyak kurang kan??kan???

cube pikir balik..


p/s: sekadar peringatan untuk renungan bersama....

akiss said...

man - hee. nak wat camno. dah jadi kan. btw temkiu. itu la, mmg nk g karok ni. jom! hehe

apish - hee. mmg ada. tp belum jumpa kot? ko baik x? hehe. mmg. pempuan pon sama. ya. semua manusia sama! hehhee. temkiu.

syakey said...

lelaki yg "bodoh" mmg bangang
=_=