Saturday, January 17, 2009

Program Pemulihan.

'im sorrrriiiiiiiiiiiiii.. (tiru mamat kelate pendek dlm raja lawak, hahhaha, terlayan gak aku.)
maaf kawan2. ter'express' kemarahan aku kat sini. yes. hari ni aku ok sket. ok lohhhhh! sedikit proses pemulihan semalam. bukan pemulihan akhlak ok.

motif : saje nk tayang kadigen meriah di hari raya, beli kat kampung farrah di sg.besar.

malam hari semalam buat spek baru, oh yea oh yea!, pergi Giant, baru bukak di Putra Height. shopping is the best medicine! hehe. so, spek aku siap hari selasa ni. hehe. berita baik, power spek increase, dolu 125, skg 200. tahniah la akiss!

motif : err...dlm bilik uji-mata. diriku bagaikan waaaallllllll-eeeeee. hahaha

motif : pembaris ukur mata berjenama NIKON!

nak wat citer kelakar.


masa nak balik, lepas beli byk gila aiskrim. angkut barang masuk dalam bonet. kami bertiga, mak, kakak dan aku. mak aku suka jadi bos, dok blkg. so aku dok co-pilot. sebelah driver.

so, bila dah abis semua barang sumbat masuk bonet, aku nak masuk keta, tp aku bkak pintu belakang, belakang dirver. "eh lupa, aku kena dok depan". terus-terus aku tutup pintu belakang.

aku baru nak ke depan bkak pintu depan, kakak aku dah pecut kete ke depan. agak deras.
aku panik. berdiri tegak. "haa? ehh???" aku kalo dh terkejut mmg terdiam. haha.

abang2 yg kt kdai aiskrim dah gelak2 kat aku, kemudian berkata.. "haaa...mak suruh balik jalan kaki tuuu..haha" vavi tul! memalukan.

dalam 100meter baru nampak kete akak berhenti. aku pon berlari-lari anak comel tanpa pandang kiri-kanan sebab dah terlampau malu. masuk keta. mak aku dah sedia ada gelak kat aku.mak aku cakap, dia pon terkejut gak dah jauh baru boleh cakap kat akak aku, "longggg..angah kena tinggaaaaalll!".

seronok dorg gelakkan aku. yaaaa.. dan aku pon gelak kahkahkah sampai sakit tekak tergelak bila ingatkan kejadian tadi.

yea, akhirnya aku dah boleh gelak. setelah seharian tidur dan menangis.

3 comments:

Myra said...

mamat ketot tu i rasa cam retard je. im sorrriiii. hahahahaha

MaNuSiA_RuMiT said...

cam ne leh tinggal adik sendiri...
ish3

akiss said...

hahah. mmg agak retard.. pelik nak mampuih. tp.. i suka plak sebut im soriiiiiiii.. hahhaa

tu la hani, ape pnye kakak ntah. haha