Thursday, January 29, 2009

Saje Kepoh..

haha. ketiga, ya. entri ke-tiga.

bukan apa, dari pagi tadi....aku masuk opis abang2 sekeliling panggil aku JURUCAKAP berjaya lah, sampai dpt msg cakap aku jadi Duta TTPM lah, dah femes lah, . ntah apa2 lah!. haha.

korang ada tengok 159 Hak Anda kat Astro Prima sabtu lepas?

saje nk kepoh, muka aku kuar tibi, kena interbiu pasal Tribunal Tuntutan Pengguna M'sia. hahaha. hampeh la, aku sendiri terlupa nak tgk. haih!

ooooo. korang tak tengok ek? yela...korang mana minat tgk rancangan seboring sebegitu kan? korang sibuk tengok raja lawak im soriiiiii tu kan? hahaha.

*siyes. kadang2 tonton la rancangan sebegini, banyak ilmu beb.

2 comments:

pejan said...

best la aqiss dpt msk tibi...aku dpt msk skali jer..2 pon pandangan dari blakan...tp rancangan 999 la...skrang kpdn dh x join 999 dh....

akiss said...

ahhaha. dh x join dh eh? ptt la...