Thursday, February 5, 2009

Text Message Received From SIAL 04.02.2009 20:24HR. Read Now?


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
updated 1830HR. 06.02.2009

aku balik sh.alam hari ini.

aku cek henpon lagi satu (no.celcom) yang tertinggal since minggu lepas.

ada miskol dari nombor si SIAL.

18 kali. 18 miskol.

hak hak hak.

lagi gelak jahat ke udara. ptt la kena marah teruk2 semalam.

ADA AKU KISAH?

ahah ahah ahah ahah!

3 comments:

Hannani Kamal said...

pergh hang save nama SIAL ? haritu aku ada miscall hanggg. 012377 tuuu. hang save la elok skitt like nanicomel keee. wakaka

Unknown said...

Yeppie!
Precint 9 Parcel 7
Yg depan BOMBA tu...kaler kuning.



hihihi maaf sekali lg comments tak padan2 ng entry..ahahaha..
tp memang aku tengah serabot!!!


xoxo
leen

akiss. said...

nani = hahaha. aku save sial, sbb kalo save nama dia menyakitkan hati lak.
ooooo. tu no ang eh. ok ok. aku save hannani jolie. hahahah.

leen = xpa2. ooo.. situ eh? dekat la kite. leh dinner samo2. haha.
rileks..rileks. jgn serabot2. dh nak kawen kan. heheheh