Tuesday, March 10, 2009

Aku DAh Nak Naik Gila Weh!!!

ape yang aku dah belajar ttg cinta?

cinta itu gila.
cinta itu buta.
cinta itu menyakitkan.
cinta itu tak kenal siapa.
cinta itu perlu kesabaran.
cinta itu tiada noktahnya.
cinta itu membahagiakan.
cinta itu, datang dan pergi.
cinta itu perlu pengorbanan.
cinta itu mengharap balasan.
cinta itu tak semestinya memiliki.

tapi semalam, aku baru belajar, nak bercinta, nak kawen ngan lelaki kije kerajaan je boleh.

aku xleh terima!!

kesian artis, kesian pekerja swasta, kesian bisnesmen, xdpt kawen ngan aku.

oh bapak!

17 comments:

smms said...

beb ko dpt la kawen nagn org DBKL kan ..wah hebat!hihihihi

akiss said...

why DBKL, whhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyy? hahah. aku tgh sidih ni beb.

smms said...

yeke beb? awatnya sape ganggu ko ni ..btau aku biar aku bentikan budak dbkl tu ..hahah .beb btau la aku nak walpaper blog centik2 gak xmo dah hitam ...ajaq la !

Hannani Kamal said...

wakakaka. hg dah kije kerajaan tu cukup laaa. apsal, bile dah pencen nnt nak luit lebih kee

akiss said...

itu la. bukan aku yg nak. apak aku wehhhhhhhhh. memilih pulak! tekanan dan sidih taw!

smms said...

beb ko x jwb pertanyaan aku ..sampai hati !

akiss said...

SERIIIIIIIIIIIIII..
heheh. aku dh jawap kat blog ko lah. hihih. sila rujuk entri latest ko ye... heheh..

pejan said...

ok pe DBKL...
x pon MPK...
x pon MPS...
aku doakn qiss dpt kawen ngan org kije kerajaan...

akiss said...

wekk tamo la pejan. boring la org gomen. 90% xleh cayo. uhuhuhuh

Leen said...

Bedal jerlah kiss maner dtg dulu asal poket tebal suda...
lelaki keje kerajaan slalu sgt g kursus (mcm kite dulu huhuhu) then g kursus bminggu..haaa semlm tak jmpe bini leh tahan lg..2mlm?3mlm? esok g taklimat nampak awek gantang terus di bedal nyer...
tu lah dia org lelaki goment..

xoxo
leen

akiss said...

poket tebal nnti perempuan lain pon makin tebal nk kat dia tau. hahha.

mmg btui la leen, satu pasal outstation, x outstation pon kat opis pon jadi leen... hari2 jumpa mesra dan jatuh cinton. hahhaa.

lagi 1, laki gomen ni suka buat loan sana sini. hahaa. byk hutang.

alamak. takut ada yg terasa.kahkah

pejan said...

aku suh cari satu kementerian x nk...
senang nk tgok...
die nk mengatal pon x leh...
kalau laki swasta...cepat kene buang keje...

akiss said...

wekkk. warga bpgk ni lg la xberminat. hahahaha. xpalah. biarlah msa yg tentukan. heeee

- - vanilla ice - - said...

wahh!!!
cinta?? hahaha..
klakar bile ingt sal cinta.

akiss said...

kelakar? cite siket. heheh. cinta kan macam2 ada...hahaha

pejan said...

aku nk rekemen cikgu kt aqis...aqis lak x nk...nk wt camne..hehehhe

Didi Nadhirah said...

ko keje mn skrg ni aqiqis