Friday, April 17, 2009

Hantu Suri!

16 April 2009 2210HR, Text Message from Mak.
"SURI kat TV3!!!"

zasssss!! cepat-cepat aku tukar cenel TV3. tiba-tiba..

"kiiiiiiiiiiiiiiiiikikikikikikiiikikikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"
(macam tu eh bunyi pontianak mengilai sambil terbang?)

memang tepat masa la aku tukar cenel, scene pontianak kuar. terjerit aku "aaaaaaaaaaaarrrhh" dan terus tkar cnel balik. sememangnya aku ni dasar pengecut nak mampos. deym! aku msg Mak aku..

"apa ni maaakk! mana de Suri! tekejok taw!"

16 April 2009 2215HR, Text Message from Mak.
"tu haaa.. Pontianak tu nama SURI"

aku hanya rasa macam nak menangis, kena gelak dengan Aket. nasib tak pengsan akibat tekejut mankee!

WAKENABEB!!! aku terkena SMS HANGET.

10 comments:

LadY ShiE said...

Hakahakahakahkah!! Mak ko memang sempoi! ..


Pontianak nama Suri tu sgtla tak real. Aku tgk dah nak abes mlm td, tu pun aku leh bantai gelak2..lawak giler...

akiss said...

sempoi? kahakhkha. kejam ko taw.

aku mmg terkejot gile. seb bek tak pengsan. hahaha

kelaka ke? aku mmg x berani tgk wehh. siyes!!

Hannani Kamal said...

nnt aku nak suruh hitz fm kenekan ko la. terbaek ah!

busyuksayang said...

sian suri jadi pontianak...sian akisss kena tipuuu...:P

LadY ShiE said...

Lawak ar. tak real lansung. mekap macam minah gothic nak turun clubbing jer. Huhu! Ntah pape... huu~

akiss said...

Hannani Kamal!!! aku lupa ko ada no hengpong aku! deym! hahahah

busyuksayang , heee. kak jue. mmg kami org yg kasihan. heheheh

LadY ShiE, ngee. shi.. aku nk tgk la ulangan die. kakak. baru berani

Hannani Kamal said...

kikkkiiiikikikikiki
gelak akis versi jahat

BabyChomei said...

suri tuh menatang ape?
hmm lame benor aku tak tgk tb

Apes said...

haha.penakot rupenya.sedap kenakan ni.haha.

pontianak die berjalan dow kalo aku tk silap.tk terapung.haih.sggh tk seram.

akiss said...

versi jahat tp penakot la nati. ekekke.

wekkk. konon nk takotkan akula? hahaha. yeke berjalan? kahkahakhakha... nnti aku nk try tgk balik la. hahahah