Thursday, April 16, 2009

Kembar Tiga!

kikikikikiki. blom apa dah gelak. nak citer pasal kawan aku, yakni Azman Shinoda dan Azmil Mccracken, the twin.

ok dipendekkan cita. ari selasa aku tgk BOLOS. tiba2. aku macam kenal je mamat sorg ni. si Azmil! terus aku msg Azman, sbb aku dah hilang nombor si Azmil.

"omaigod!!! I SAW MELL KAT BOLOS!! gile arhh mell!"

tiada balasan sms malam itu. the next morning. aku terima msg.

"siapa ni?'

"ek eleh, aku... AKISS!..."

again. tiada balasan.

aku blur la. tapi bila dah bz kije, aku x ingat nak bkak fs, so ari ni aku bukak fs aku. ini jawapan yg aku terima di page aku.

  • Nor Azman Posted 04/15/2009 11:53 am
  • "ari tuh ko sms number mak aku,cemane ko ade no. die eh, pelik"

nak tercekik aku makan bila tgk komen si Man, ahaha.

oh, ekceli, dorg bukan kembar dua, tapi TIGA (3). termasuk aku.

tgk gamba ni....



ada macam aku? inilah Azman Shinoda, kahkahkahkahkahkahkahkah

ok bai. hari ni tak tido dan tak main mesin fotostat. hihihi.

10 comments:

Hannani Kamal said...

WARGHKAHKAHAKHAKAH!!!!
hg dah tumbuh misai kis?
deyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyym

akiss said...

ewah ewah mak enon. kahakhakkaha. lawak doh, beza ade misai je. ngahahahaha

Hannani Kamal said...

tu ah pasal! mmg kemba! siyes !

ynaZ said...

wahah.. sbijik arr kiss.. haha...!

akiss said...

haaa. SEJIBIk kan????? hahahahah

Didi Nadhirah said...

sebijik muka ko la aqiqis

akiss said...

ya ya. SEJIBIK. nnti aku nk tmbh tek lalat kt bibir. hahaha

zue@yaya said...

serius skli tgok muka ko
tetba aku musykil ade misai lak..
misai yg tak bape nk tumbuh tuh..haha

akiss said...

ngaaaaaaaaaaahhh.. nnti aku cuba pakai misai lak. haha

NOOR AFIQAH MISRUN said...

macam pernah tengok that guy... mcm bdk blakang umah je.... is that a same guy???? akisss