Wednesday, April 15, 2009

Paris Nak Carik Kawan Baik Selamanya


hehhehe.. inilah penyebab utama aku tdo lewat. cehh..sdgkan mmg suke tdo lewat. haa..ada tgk? paris hilton baru punya reality show, kawan baik selamanya yang baru (Paris Hilton's My New BFF). hehhehe.

dalam ramai2 calon, aku suka tgk corrie (kiri), mcm comel die tu. sekali pandang macam Rozita Che' Wan. hihih. dan si onch (kanan) yg pondan tu. gila MEAN dan hyperactive. ahahaha. tp dua2 tak menang pon. hehehe.



macam pelik kan, tp..omputeh ni, mmg...bila dah xde kije sgt, dan byk sgt duit tataw nak campak mane...nak carik kawan pon kena pakai reality show. haiihhh.

dulu aku peminat setia The Simple Life. ye..ramai tasuka tgk, tp aku suka je. hahah. suka tgk gelagat bodoh tolol dan kadang2 melampau, macam nak lempang je paris dan nicole itu. “That's hot!” hahahah. dan paling syok bile dorg hepi dan bosan dorg akan start bernyanyi SANASSAAA SANASAAA!! kahakhak. biol btul!

tp siyes, aku rasa paris deserve all dat. yela.. sebagai gadis muda kaya raya. aku rasa aku akan jadi macam tu kalau aku jadi dia. heheh. oke, pasal sextape tu tak termasuklah. haha.

oke kesimpulannya oke feminat Paris, ntahla..siyes, aura die mengalahkan mawi, hahaha...suara bila bercakap cambest je, manje2 gitu..heheh, menyanyi x sgt..biasa2 je. tp..ape yg penting, die cun, manis, sweet, nampak macam kind-hearted, KURUS dan...HOT. ok bai.

“No matter what a woman looks like, if she's confident, she's sexy.” - PARIS HILTON


eh, rambut samalah! haha

6 comments:

Hannani Kamal said...

eh cite dye hari ape pkul bape?
halamak termisssss.

rambut same dgn paris ye.wowhowh

akiss. said...

hari isnin smpi jumaat kul 11, kat mtv. hehe. tgk la. cuci mata, hehehe

err. dulu pendek mcm suri, skg paris lka. kakakakakkaka

cantek said...

woh...paris cam aku kan..cun, manis, sweet, nampak macam kind-hearted, KURUS dan...HOT. ok bai.

akiss. said...

huhhhh. ko punya celah gigi pon tak sama taw x? hahahaha

Hannani Kamal said...

ok smlm aku dah tgk. aku pon suka onch tu yg mcm annoyingg je

akiss. said...

haha. ko tgk eh/ kesian corrie tu kan? onch tu mmg, gedik...tp aku suka. hahah dh kuar dah. tp die cantek je. hahahah