Friday, April 10, 2009

makan nasik.

spt yg dimaklumkan, tengahari td ada meeting puspanita di Kelab Tasik Putrajaya. dan yg paling menyeronok, aku dah dinaikkan pangkat, hehe..konfem jadi jurugambar rasmi. dulu hanya sambilan saja, kahkahkah. gelak ala ala gila kuasa. hahaha.



oke. orang mcm aku ini, hanya bertahan 1/2 jam je dalam bilik meeting. pehtu, mulalah mengantuk, lapar segala.

akhirnya, mula lah amek gambar merepek seperti gambar tengkuk orang dan kaki sendiri.
mungkin akibat lapar kot, bayangkan jam 2.00ptg masih xmakan?? biasa aku 12.30tghari dah makan taw x!!



oke lunch kami dibelanja oleh dato' ksu. menu sangat menyedap gile punye nyaman lah!! ai lap yu lah dato'!! (baca dengan tone gedik)


oke ini gambar nasik. NASIK oke, NASIK. haha

oke. gambar nasik je aku sempat amek.segala ikan siakap, ayam lemon xsempat nak amek gambar sudah disambar oleh helang2 kelaparan spt aku. hahaha biasalah, aku lebih sayang perut dari ahmad nikon.

kahkahkahkah. babai. dah nak balik. eh jap. gambar aku (sila zoom utk lihat perut ku) pulak. dan kak iza. hehe. cantik kan tempat itu? pergilah berdeting di sana ya.

ok bai!


5 comments:

akiss said...
This comment has been removed by the author.
izzasaiful said...

Qisssss..
emel me pix merenung jambatan tu..cantikkkk..suke akak.

hmm! mcm ku kenal pemilik tengkuk itu..tp di mana ya?? :)-

akiss said...

orait. jap eh

Leen said...

Baju purple pink tu aritu aku pakai...giler huduh corak dia ahahaha!
Puspanita punyer pasal lah nih

akiss said...

kahkahak. ko taw, aku ada.. tp pakai skali je. tiap kali dorg tnye knp xpki? aku jwp.. g anta oter, x siap2. hahahah