Friday, April 10, 2009

TETEKEXZERUN?

ok. aku mmg degil, dan makin gedik ketagih buat benda alah ni. cuba try tgk soalan die... siyes nak bekenalan dengan pereka kuiz APAKAH BAKAT TERSEMBUNYI ANDA ini.

pernahkah anda termimpi yang anda berkahwin dengan seluar dalam? (pernah tak wehh? ngan spender korg?)

bile saya tidur tak pakai seluar dalam saye mesti mimpi

tak pernah sebab saye pengumpul seluar dalam

pernah

jarang sebab bapak saye bomoh

ade tapi tiap kali lepas saye menonton tv2


pernahkah gusi anda melawan cakap parent anda? (ini bodoh)

jarang sebab gusi saye lawyer

tak pernah,gusi saya bisu

gusi saye sekolah pondok,die baik orangnya (bunguk)

pernah bile gusi saya keluar pegi clubbing (lagi bunguk)

gusi saye kalau tak dapat rokok die mengamok! (ok, ini sgt bunguk)


apekah moto hidup anda?

im virgin always brush my teeth!

hidup biar tak makan babi,janji seluar aku lipat! (ok, skg inilah moto aku!!!)

berkhemah,jujur,bakar kelab dangdut!

hormat mak bapak!almari aku lawa!

jangan hisap rokok,hisap bucu meja!


apekah sukan kegemaran anda?

lontar lori sampah

lari bawa kambing dalam sudu ( booooooongok!!!!)

berguling keatas bukit berpalang

lari bawak guni baja

tarik bibir bawah bergilir-gilir


di mana tempat yang ingin anda pergi sebelum bersunat? (ini paling bodoh oke)

jamuan merejam dahi

bawah peti ice

parking klcc

bar sonic

kedai nombor ekor


dan hasilnya :




again. hari tu hantu tetek. skg? ini lah bakat terpendam aku. kahkahkah. ok, makin melucah aku ni. hahaha...dan xyah klik bulatan2 itu..pergi wat kat Fb korg k.

ok bai. jap gi nak g Kelab Tasik Putrajaya, sonoknya!

ok stop berimajinasi, tetek aku xkan labuh bila musim luruh ok! %^$%@%%^$&^*&(809aye8w3473n83653684782635634787*%&%v765r673546654%@$@$%47684374n-357-9385n93898mmc jfsciu6t49w.

7 comments:

Hannani Kamal said...

WAKAKAKAKKA dah mengarut2 nih quiz dewasa kini! hg pun ade mase nk layan kannnnnnnnnnnnnn

akiss said...

hahahahaha.. ape lagi. marilah berjoin...hahaha

akiss said...

hahahahaha.. ape lagi. marilah berjoin...hahaha

Didi Nadhirah said...

bapak saya seorg bomoh hahahahah

mietheonlyone said...

hehe..mcm2 peel..

akiss said...

didi. ko dh buat belom? hahaha... kenot go la wehh! hahaha...

hahaha..

mietheonlyone , cuba buat sekali kuiz ni. kakakak

pejan said...

soalan pe 2..
aku baca pon dh penin..blom lg nk jawab..soalan pe 2..huhuhuhuhu...