Sunday, May 31, 2009

Altantuya? Twitter?

hari ni aku sibuk melayan Prison Break 4 secara marathon, dari episod 17 - 22 dan episod finale nya, the final break. perghhh. syahdu dan nak termenangis gak tgk episod akhir. tsssk. oh Scofield!

tgh2 melayan dgn kusyuk dan penuh konsentrasi, tiba2 ada notifikasi, emel masuk, taw apa tajuknya?

"Altantuya Shaariibuu is now following you on Twitter!"



ternganga aku kejap. meremang bulu roma. x boley nak telan air liur. why meeee... why meeee.. ceq tak saloh!

ngee. rupa2nya bila tgk profile die (klik sini bai!), ada berbaur politik punya update, aku pon xberapa tahu cita politik2 ni. maybe org guna nama dia kot. huhu.

ok bai.

sambung tgk PB, uuu.. tsssk. sobss...scofield! wuuuuu...sidih..sidih.

4 comments:

Unknown said...

aku benci bf aku bleh?

akiss. said...

ehh. knp ni, bergadoh ke?

Hannani Kamal said...

scofield mati!

HAHA roh altantuya menghantui..... zasss

akiss. said...

itu la. sedih je.tp anak dia serupa dia kan? ahhaha

eee, mengerikan la, sapa la yg guna nama dia ntah