Friday, June 5, 2009

gedik gila babi.

Kelebihan berjoget POCO-POCO ialah : ·

· Meningkatkan kekuatan dan daya tahan otot ·
· Mencapai berat badan unggul ·

· Meningkatkan kecergasan fizikal ·
· Meningkatkan kelembutan sendi ·
· Mengawal tekanan darah ·
· Menggalakan berhenti dari merokok ·
· Mengawal keseimbangan makanan ·
· Mencapai paras kolestrol yang normal ·
· Mengurangkan paras tekanan (stres)


ok sebenarnya aku sibuk gila babi. babi pon x se bizi aku.

kalo korg nak taw, ptg ni jam1705hr baru aku dpt usha blog aku, fesbuk im sori, sempat jeling je. besok aku apdet apa aktiviti aku seminggu ni dan apa yg aku sibuk gila babikan.

aku rasa macam nak poco-poco tonite, x pon CIKEN DANCE(klik sini bai) .
thanks Aket for this info.

STRES = BERAT BADAN 56.5KG.

terima kasih stres.

5 comments:

Doraa said...

haha chill lah kak. baru 58 kg je tuuu. belum 100kg lagii heee

akiss. said...

ooooo. mintak simpang 100 kg. x rela ai! hahahah

Nama aku At apabila belum siap ditaip said...

Babi tidak pernah busy kerana mereka gay. Tidak perlu susah susah mencari pasangan hidup. Mereka bang apa sahaja.

Nama aku At apabila belum siap ditaip said...

Kalau mahu berhenti merokok tidak perlu poco-poco. Semuanya dalam kepala otak. Bukan kepala paip.

akiss. said...

kah kah. ya. BABI = GAY. haha. hope smokers baca ni. haha