Sunday, July 19, 2009

Avril VS Leona VS LJ

aku suka lagu I Will Be. tp bukan yg Leona Lewis punya version, tp Avril Lavigne punya. maybe mungkin (??) sbb aku ni mmg dr dulu suka avril. dan aku x berapa suka leona tu, ntah...aku rasa muka dia kasar.

dan, suara avril lebih seswai ngan telinga aku. alaa.. bukan aku benci leona, aku suka je lagu better in time dan yg bleeding-bleeding tu, cuma suara dia bukan jiwa ku. hihihihi. jap, aku tgh rajin ni, cuba dengar dua2 kalo korang rajin.

aku plg suka masa verse akhir tu, "Here with me, did you see, You're all I need..." pada minit ke 2:37. cewah jiweng je Balqis. haha. tp aku tak suka versi leona, macam mendayu2 terlebih pulak. hihi.

AVRIL PUNYA I WILL BE.

LEONA PUNYA I WILL BE.

ok. tujuan sebenarnya aku lama dah nk belog psal ni. aku gila tak tahan menyampah meluat dgr lagu liyana jasmay tu. apa ka tajuk nya, Tak Percaya Cinta?



oh pelis. sekali dgr aku dh tahu nak tiru lagu sapa dan apa. haha. thanks to OhArtis.com. tergelak je aku baca artikel ini "(Panas) Liyana Jasmay kaki Plagiat Lagu?"(sila Kelik!) dan jgn miss out tgk video2 kat situ. errr.

sori fan-fan LJ.

ngee. ok bai.

No comments: