Saturday, July 25, 2009

sepetang bersama dakota fanning, dan kinderjoy.

hari ni adalah hari makan. bgn tghari, mak aku da siap masak nasik dagang, lauk kari ayam, sambal udang, daging paprik, dan acar sayur. tidak lupa air sirap limau yg tutur dihidangkan pd kawan2 cupi yg dtg ke rumah, yakni, ayeep, zenol, ewan, pojie.

mereka nk ke The Curve, konon nk collect tiket ke worldstage.

so aku, seharian, ekceli, dua harian ini duduk umah makan tido saje lah. mmg xde kijenye makan eskem wafer perasa keladi, twisties, dan baru nak mencuba kinder joy.



telor tersangkut pd ranting. blkg pc aku yg serabut wayar la.



dah mcm Joker, penuh dgn tanda soal.



akhirnya, aku bagi kan saje pada Dakota Fanning, eh silap, Aina namanya, jiran aku.



kenapa Dakota Fanning, ntah adik aku tu. mmg ada iras siket kot? 40% ada kot? haha. saje upload senget pic ni, nak kaborkan mata anda. hehe. kelik utk larger imej.

kesimpulannya, kinder bueno lg sodap kot.

ok bai.

*off to P.D til 29.07, kursus forensik fotografi.

9 comments:

Heidi Shafiq said...

nk tgk gmbr aku ngn tom cruise?









x same langsung..

Al-Kaput said...

siot..dah gelong tengkuk aku ni..

kau mmg suruh aina tu pose sama chick tu ke??

akiss said...

hahaha. tom cruise? hihih hhuhuhu..


aah..saje suh aina bg korang teleng. hahha

Leen said...

teingin nk mkn cekelat 3 dlm 1 tuuu....

akiss said...

huhu hehe. cuba lah. tp kinder bueno lg sodap taw

j0jet said...

cantiknya!!

akiss said...

budak tu yg cantik eh? heheh

busyuksayang said...

sedapnya kinder joy :D

akiss said...

sdap oh sdap. hahaha