Wednesday, August 26, 2009

awekgosip.

semalam tgk gossipgirl II, a ah, agak ketinggalan aku ni. sbb aku yg 1st season pon xbrape nk tgk..sbb xmasuk jiwe kot..tp yg seken season ni mcm lain, aku suka lak.

best bile mlm td bile serena ( minah ni mmg diminati ramai kan, contohnya SMYRA, hehehe ), die meluahkan segala2nya pd si Blair tu. bnda dh lama pendam, skali kuar..meletop la! haha.

ok, siyes..dulu aku ada sorang kawan perangai mcm si B (blair, bukan balqis). siyes, kawan baik aku jugak dulu-dulu. "kawan baik" aku ni, mmg jenis x boleh aku lebis siket. JELES + DENGKI. aku mmg kena jaga hati dan perasaan dia. byk hal la, asik-asik merajuk kalo aku x teman die, x layan die, konfem merajuk. mmg aku xleh nk rapat dgn orang lain. kena jaga die je, ikut cakap dierrrrr je!

lg satu, die ni mmg suka perhatian, suka buat perangai yg bg org pay attention kat dia. xkire di mana2 lah, sakit la, nk mati la kusot la..mcm2 hal.cuma yg buat kami ni serasi, kami ni golongan yg MALAS dan BANYAK MAIN dlm kelas, nakal kot. haha.

dan of kos, die ni seorang yang rasa die la gadis-paling-comel-yang-semua-lelaki-suka. ok cukop, bulan puasa ni, dan aku x tipu, die pon ada tlg aku gak.

cuma yg buat aku terkilan, terasa, dan sedikit sidih bila dia kahwin, bukan kata jemput...dah kawen sebulan baru aku di beritahu oleh kawan lain.

hahaha. kawan kan. xboleh syg 100%, cukop 80% ke, 70%, 50% ke...cis dah mcm SALE di soping komplek skrg.

ok bai.

*no komen.