Wednesday, August 26, 2009

kentang mengiurkan..wuuwuuwuuu..

lupakan kisah "kawan baik".

dengar sini, pada petang Sabtu, bersamaan 1 Ramadhan, aku tertido (sengaja) petang. dan terus bermimpi aku tgh membelek cheesy wedges. membelek, kemudian makan lah wey!, siap cicah KUAH LEBIH lg, perghhh mengiurkan kau kentang!!

tp mslhnye, smpi hari ni aku x berpeluang pergi kfc, even dr umah aku 5 minit leh smpi.

ok. tanak letak gamba cheesy wedges. takut meleleh air liur aku atas meja ni. haha. tapi aku nk letak gamba kentang wedges ini, tp wedges for the hari raya pakai dgn the kurung raya. mcm comel la.

tp macam x up-to-date la, tp org dh lama xpki kot? tp lantak la, kaki aku. tapi kalu nk bg hadiah utk beday aku sempena raya pomboley, tp size kasut 4 la...berapa byk tapi daaaaa...



ok bai.

4 comments:

Kap said...

Tengok kaki pun aku tak boleh..
Ramadannn...

Unknown said...

Aku sokong ko pakai kentang ni agar kelihat tinggi lampai seperti model.

MamaIcha said...

OMG, i love polkodots...nak gak satu la :p

akiss. said...

kap kap, hehe. skg tutup mata sebelah.

Leen, ahaha. ntah2 aku gaya pki tu. hau hau

kak ju,, sy pon.asal pokadots, semua jd cantik. haha