Saturday, August 29, 2009

facebook yang semakin ngeri.

terkujat. insecure. mengerikan!

itulah yg dpt aku rasa lately. mcm di 'stalk' pon ada. ya loh, makin ramai rakyat jelata ofis aku main fb. huhu. yela kan, aku da main fb ni sejak zaman 2007, zaman 'poke-poke' friends lg, dan memakai profile pic seperti sebelah tu.

dan paling meeeeengeerikan! my tkp, kire org kedua terpenting kt bahagian aku, nak add aku. aku taw lama dh dia ada FB, tp aku kan dah dua minggu dok bilik gerakan, so kerap la jumpa big boss sorang ni. sbb die big boss utk kes GULA ni. so semalam, dia tanya.. "ada facebook kan? nnti saya carik balqis abdullah"

ish ish. aku bukan x nak add die. die ok, sgt supporting, dan seorang yg boleh di bawak bincang. tapi...nnti-nnti la. pulak aku tgk die tu rajin lak komen2 dak opis aku semua. rasa ngeri la.

bayangkan tiba-tiba ada notification,

"Tuan Bakar bin Jantan commented on your status." (nama contoh)

pulak status aku masa tu tulis : "yes hari ni aku ponteng kerja! malas!"

perhhhh. mmg mengerikan! dah la big boss ni saorang yang kachak! haha. ok, stop it.

ok bai.

* lepas ni dah x boleh ponteng. konpem bizi maut! jgn nak main miskol ok?!rujuk berita ni : KELIK SINI.

7 comments:

MamaIcha said...

luckily dpt boss yg buta IT...hehehe!!!

akiss. said...

ya ka? adeh la, ok la. xla rasa terancam. hehehe

MamaIcha said...

luckily dpt boss yg buta IT...hehehe!!!

Kap said...

aku rasa foto tu yg paling mengerikan ;)

akiss. said...

cis! hhaa

apezology said...

habis la sekarang.kne kurangkan tulis status.lebihkan pujian :P

akiss. said...

hahahaha. pujian mengampu eh? haha