Wednesday, August 5, 2009

game pon ada MLM ka!!??

kah kah kah, lupakan kisah doktor malam tadi. ni si Ame punya psl la ni pengaruh aku main game ni. akupon baru berjinak. nmpk mcm senang je game ni, kena 'carik orang' atau 'DOWNLINE' korang ramai-ramai utk up kan level korang etc, utk masuk tournament.

jgn risau, xde wang pendahuluan atau kena buat loan utk buat 'barang korang jalan' atau tak payah pk psl 'sale'.



akississka sedang melatih anak muridnya. haha, takat ni dlm masa 1/2jam ada 4 orang baru register.

"mereka sudah berjaya, anda pula bagaimana? syukorrrrrrr Alhamdulillah...."

kelik saja http://akississka.mybrute.com, atau pada gmba di atas.

ADA BERAN?

hahaha. takde kije, membuang mase.

ok bai.

4 comments:

~AwanDanya~ said...

uikksss..gambar akak pun ade ke..yg baju merah tu akak tu..JUEGORJESSY..lorr akak jadi anak buah akiss upenyer..huhuhuhu

akiss said...

hahahahhaa, akak la anak murid sy paling tekun! hahaha

Heidi Shafiq said...

akiss ni ajar yg bukan2.. :P
kiss jom bertumbuk ngn aku.. kihkihkih..

akiss said...

hahahaha..xde kije cmnila jd nya.. jom arr...dush dush.. hahaha