Friday, August 7, 2009

hai, saya ana atau baroness!


eleh, if yu think Mikaela is hot, yu should see her first. ngaahaha. even aku hardcore fan tempomers, tp aku xnk jd mikaela pon.

skg korang boleh panggil aku, Ana, atau Baroness (sienna miller), bukan Balqis, haha. dah la pakai spek sama mcm aku, kan bagus ada spek mcm dia, bila kat luar tekan punat tepi, tkar terus jadi shade utk kelihatan hot. wuuuu. ok, perasan je balqis..tapi tang dagu tu adalah sama siket kot? kah kah..ok, cukop perasan dah ni! checkidot cara dia berjalan, even masa nak berperang, gila hot melenggang kangsung ala-ala model. wooh! tapi kaki dia cikeding kurus gila, sumpah tak serupa aku!

ok, baru tadi tgk g.i joe, giler kewl, sound efek best giler ok, senjata2 canggih manggih, sgt teruja bila tgk aksi kejar2 di jalan raya dgn hanya memakai suit yg hebat. ntah la, mcm nk tgk lagi, nak kasi paham lebih mendalam. huhihuhi. ok aku bagi 4/5. xnk citer pjg, g la baca sinopsis dia atau ke panggung berdekatan!

a-wajib-tengok-movie!

ok bai.

2 comments:

Unknown said...

idea omputih ni gempak2 la..
nt aku reka spec tu tuk ko ye.. :)

akiss. said...

ngahaha. buleh buleh. tentu aku hot nnti. hahahahaha