Wednesday, August 12, 2009

rokok mangkok ang!

hari ni aku lewat masuk opis. lewat tu maksudnya bukan jam 8.35, tapi jam 2.10 pm. heeeeeeee (senyum kerang), ekceli aku dah 4-5 hari x cukop tido, tiap2 mlm aku xleh tido. aku pon tapasti knp. so pagi td badan lemah, mcm otromen yg dh blink2 lampu di dada, maka...aku tak berfikir nk ke opis, igt nk cuti je. tp malangnya, ada tugas penting.

ok, yg aku nk fokus ptg ni, adalah.. keadaan meja aku. yg paling jelas kat keyboard aku ni, ada byk bintik2 putih..mcm habuk. huhhh! sah... habuk rokok!!! aku malas nk bising-bising, dorang ni xsekolah ke hapa??? ini ofis, bukan jamban. arhh!

nah utk sapa yg dah pinjam pc aku pastu x reti nk pakai ashtray..


"With a cigaratte in my hand, i only felt like a man"

amek kau. menyampah doh!

ok bai!

2 comments:

Heidi Shafiq said...

haha.. manela ko dpt pic ni..

akiss said...

google ajaa.. hahahahah