Friday, August 21, 2009

we meet again, Ramadhan.

"ikan kelisa, ikan patin,
selamat berpuasa, maaf zahir batin."

see, aku juga pandai berpantun, jgn main2, hahaha.! harap ramadhan kali lebih bermakna, lebih sihat (tanak warded lagi mcm tahun lepas), lebih rajin terawikh...

dan...

kurangkan nafsu makan semasa di bazaar ramadhan presint 2.

sekian.

ps : tadi masa nak balik s.alam, lalu masjid besi depan opis aku. CANTIK. mcm nak terawikh situ pulak. =) indahnya ramadhan kan?

gamba di google.
ok bai!

update jam 0548am. mak aku bg pantun.

ulat gedik naik rusa,
selamat berpuasa!

10 comments:

apes said...

haha.pandai juga kau berpantun ye.tapi blh lak masuk maaf zahir batin.haha

dah siap ek masjid besi tu.jumpe ah terawih kat situ kang.wahahaha

Hannani Kamal said...

esok aku serang bazar kat serdang akiss. lagi terbaek!

akiss said...

oke la tu apes, mmg kena maaf2 an tw. huhuhu. oh yaka? ptg tri ni. hahaha..

serdang eh. KIV. hahaha

Heidi Shafiq said...

blanje aku buka pose kiss.. :)

akiss said...

mari lah!

Kap said...

ulat tu gedik..
rusa tu kenapa tak gedik lak??

akiss said...

hahahha. biasala, ulat bila dok atas mmg gedik. rusa sopan siket. haha

busyuksayang said...

selain nak ucap selamat berpuasa...nak bg tau gak, bestnya pantun cik akiss tue...hehehe!!!

akiss said...

ngee,, bes kan pantun sy,. hahaha. ok, slmt berpuasa =)

smms said...

kamu pose sampai warded.. dasat nih !