Monday, August 17, 2009

yakfu la kau!



pix tengs to murai.com.my

senyum lebar kau kan waheeda? xnak jadi 2nd wife...even wife dia dah bg greenlight! dulu x mengaku kot? no komen kot? ptt la, dah 31 tahun. miang sgt nk berlaki kot?

ya ampun mulot kau balqis!!

"Selepas bercerai, Akhil akui dia semakin rapat dengan Waheeda dan tidak menolak kalau ditakdirkan akan berkahwin dengan pelakon filem Nana Tanjung itu kerana Waheeda memiliki ciri-ciri wanita yang disukainya."

ayat seorang suami setelah kahwin ngan seorang wanita selama 16 tahun. ENAM BELAS TAHUN, dgn anak enam.

15 Julai Cerai, 16 Ogos kawen lain.

aku dah taw berita dorang ni nak kawen lama dah, bulan lepas kot. sepupu mak aku ada sorang tu jurumekap artis, bgtau yg waheeda tgh carik jurumekap dan tgh pilih tarikh. aku igt gosip je. skali kenyataan. huhhh.

btw, Selamat Pengantin "Baru" lah yeeeee.

ok bai.

*semoga Balqis terhindar dari gejala amek laki orang. amin.

19 comments:

Leen said...

Sakit hati weh! Waheeda ni mcm takde lelaki lain lg dah di dunia laki org jugak ko syok.

akiss said...

itu la. dia kata jodoh, tp..kite leh elak kan? hmmm

Kina said...

dulu deny habis2. poyo tol aaa derang ni. meluat betul la tgk. waheeda harap cantik je. tsktsktsk.

akiss said...

mmg poyo hipokrit nk mampus. haaa! x cantikpon bila perangai mcm ni taw. hehe

Didi Nadhirah said...

ye aqiqis moga2 kita sama2 terhindar dr virus ini amin

akiss said...

ya adidi. amin.
smoga dpt jodoh yg baik baik.

hiihih
=)

aina hazuani said...

cakap lawa je mereke ni
ceit!

akiss said...

haha. cakap pandai la dorg ni

Sharifah Zahira Syed Iedin said...

sama spesies ngan tikus nurhaliza la.. suh org tu ceraikan bini, lepas tu dia amik. gile terer.

kan bagus if wahida ni bukak je tudung. malu la someone yg mulakan trend bertudung ni keji gile.

akiss said...

siyes. sama je kes, cuma dulu datok K, skg ustaz A! ah..nama dh laki, x kire la kan.

bygkan bini still cantik, siap bg kawen dua lg, waheeda bodo tu xnk kan? no komen konon? aaRRh!

btul, buat malu je!

N.Q.R said...

senyum lebar la...nak dpt batang malam karang.. geram betol aku!

akiss said...

kah kah kah. btul la qis. dah dpt btg laki org yg dok idam sgt smpi sanggup suh org cerai! ee/ benci!

nuruz said...

gile jahat kn?? mcm laa org tak nmpk perangai buruk diorg nih.. diorg ingt org ramai buta kot.. bgs gak bini die becerai ngan akhil nih, idop sorg lg bagos dr bermadu! huh.

akiss said...

tu la dia, dr makan hati..baik la cerai. xpelah.. ada hikmah kot dorg bercerai.

whda ni pon satu, nmpk sgt la!

busyuksayang said...

menci!!!!!

akiss said...

meluat wek muntah!

Hannani Kamal said...

tak rase mcm gedik lak en waheeda senyum mcm tu. ske sgt la tu "yahh yahhh aku menangggg, akhil jadi hak milik akuuu yahhh"

SUXX said...

aku ingat ke dorang ni dah lame kawin.

artis tak kira nasyid ke ape ke. spesen.

akiss said...

hahaha. gedik tu hanati, hahaha. oh yeahhh, dpt gak aku kawen, ngan ustaz kacak lak tu. kah kahkahka. kata whd.


haha. dorg dh lama skendel, bru kawen. biasala tu, manusia bernama lelaki kan. ngeee