Thursday, September 10, 2009

110909

today is khamis. ish, bangun lambat, nyampah taw rushing mandi gosok baju semua!! eleh...lambat konon, macam la selama ni bangun awal. haha.

terus sambar baju-yang-tak-payah-gosok-sangat berkaler pink ke'purple'an. lepas gosok baju, masuk bilik, tgk langit hantek btol! trus snap gambar, biol kan? ini hasilnya...langit 20 Ramadhan.



sampai ofis sharp 7.30am, terus ke bilik gerakan, upload gambar berbuke semalam dlm k-ofis, dan ber'fb'. hehe. punya la excited, smpi letak status :

"bahagianya malam tadi ada orang teka umor ku 20 tahun, sdgkan esok 110909, aku 25 tahun suda umorku. kiiihhhhhkih kihkih"

eleh, ini bukan 1st org ckp aku muda mcm budak2 taw. itu ari g umah sedara kt rawang pon sama. die terkejut, "balqis umor sama amer? 25?? eh macam baru abis sekolah je."kembang kuncup hidung. hahaha.

ye, esok, 110909. dua puluh lima tahun.

25.

ok bai.

10 comments:

apes said...

cait.pigi dah muda.haha.tapi 20-an stil mude lg.tk gitu kiss.kahkahkah

akiss said...

dey tambi, pigi dah jeles. hahahah. yes, masih muda =) haha

Kap said...

11 haribulan ni rupanya..
selamat hari lahir ke-30 untuk esok ya ;)

akiss said...

hiyak dush dush. tumbukan berkembar.

25 ok. haha

busyuksayang said...

cantikkan suasana di kaki langit pagi tadi...kakak tak henti2 mengucap "Ya Allah, cantiknya" :)

birthday wish...esok jer la ya :D

akiss said...

btul. mmg cantik. Subhanallah.

ok. jd lah yg terawal. hehe/

Doraa. said...

happy birthday akak akiss. Hihi

akiss said...

temkiuuuu. esok taw. hehe

Sharifah Zahira Syed Iedin said...

macik akiss~ eppy birthday ;)

akiss said...

Thanks cik pah. Hehe. I mis u