Wednesday, September 9, 2009

kerja gulalalalalala.

dah 3 minggu kot, stuck dlm bilik gerakan, menjadi ahli jawatankuasa menangani isu gula ni. dan of kos, ketua nya, Tuan Haji Isk, dia yg paling sibuk, dan pening kepala memikirkan isu ni. hari-hari meeting, hari-hari jalan-jalan cek gula di sana sini. humm.

minggu pertama jaga, mmg bz, mmg hotline. aduan bertubi-tubi, tak sempat nak ber "FB", dah macam pantun. hehe. skg ni dh ok sket, kurang aduan.

ini budak rajin buat keja. haw haw haw. muke sopan.



ini para petugas yg rajin.


oh yang ini? puteri santubong ka, puteri selubung?
yg paling kuat kerja, boleh excuse. nama dirahsiakan. hahahaha.

gile lama x belog amek suasana bekerja kan? hahaha. ok, harap-harap isu ni akan ok minggu depan, so semua org boleh beraya dgn amaaaan. hehe.

ok bai.

4 comments:

Heidi Shafiq said...

jgn risau harge gula x naik dah pasni.. tahun ni raye batal..

akiss said...

wo wo wo. aku dh beli baju raya woooo. haha

busyuksayang said...

nak gula 3 kg bleh :))

p/s : cam kenal jer putri selubung tue :p

akiss said...

bleh bleh, meh sini seludup. haha.

shhhh. mmg pnat tu,hihi