Tuesday, September 8, 2009

senah tertipu!

pacik kayo, pacik kayo! eleh. ini bukan duit loan, atau duit raya, atau duit sugar daddy bg, atau duit umah sewa, atau duit hasil rompakan, atau etc.



ripleys believe it or not, ini adalah sejenis SAMPUL DUIT RAYA. bukan aku punya, tp farrah yg puuuunyaaa.

bg aku, ini akan melukakan ramai hati kanak-kanak di hari raya nanti. bygkan, dah bersinar2 mata nk terima rm10 duit raya, skali...dlm tu 5 kupang ja. kesian kan? mcm memberi harapan palsu lak.

takpon, sapa yg berniat jahat, boleh je bayar "duit" ni, dan trus blah sebelum peniaga menyedari keadaan sebenar.

contoh : "kak, hotlink sepuluh (10)!"

masa tu kaunter petronas sesak gile, bg duit, cha alif bot, cabot! haha. dan paling dukacita ada org tu nak bayar bil pakai benda alah ni. deym!

hmmm. but siwiusli, aku masih rasa kesian pada kanak-kanak yg tertipu dengan sampul ni. adeh. sapa la yg cukop kretip buat sampul sebegini.

hehe. byk benda nk belog ekceli. cuma bizi.

ok bai.

5 comments:

smms said...

hehhe sy soka sampul itu ..nak jugak sampul cmtu .. nak nak katne nak dpt ?

MamaIcha said...

hubby kakak ada bg tau psl sampul duit raya nie...tapi mcm tak sampai hati kan...sian kat bdk2 yg dtg beraya nanti...hahaha!!!

akiss. said...

suka ya seri? g lah mydin p15. hehehe.


kak ju, btol..xsampai hati. ramai yg terluka nnti. heeeeh. terpedaya. ngee

BabyChomei said...

ala..kat mydin je ekkk..aku mauuuuu..tlg amek kat aku akisss

akiss. said...

hahaha, amek? beli la. tp membe aku kat dh abis , haha