Tuesday, September 8, 2009

tak semua kita nak kita dapat, kan baby??

last friday g buke di nando's. alahai masyuk btoi soup mushroom dia, smpi skg terasa, haha. ok, sebelum ke nando's singgah sebentar di butik sony ericsson. usha punya usha...aku nampak w705 kaler baby pink. di ulangi BABY PINK.

%$#%$@#$@#$@$%#$%76%&^&*^*%$%$@#$@#%#%^@%#$^%$%

aku sumpah seranah sebab terlalu cantik menusuk kalbu! satu body hp tu kaler baby pink. gila bapak comel kaw! aku terus tanya staff kat situ. dierang kate limited edition. rm1100, kena order dulu. so aku nak la kan. siap nk bg full payment lg. tp, gile terluka hati aku bila staff dua org ni kata dah takda lagi, mungkin 2-3 bulan baru ada.

aku mls nk tunggu, sbb aku ni tak suka menunggu.

sbb terluka hati ku, hari sabtu bersamaan 05.09.09, aku selamat melahirkan seorang henpon bertajuk G705 di Low Yat, (pengaruh Puteri Plastik) . rm7++ sahaja. G705?

aku amek G705 sebab w705 xde stok kaler hitam. oh yeah. aku suka hp itam, xske kaler silver. so dah macam adik Ahmad Nikon la, same kaler.

dan, setakat ni, dpt byk pujian bahawasanya baby G705 ini smart dan kachak. sound pon mcm sama ja dgn series W. macam teruja bile dgr lagu pakai headphone, semua lagu jadi sdap, lagi2 lagu disco dut spt Bottle Pop - PCD. ngahaha.

dan setakat ni, tak jatuh lagi, sayang..sebab masih baby. Baby G. ekceli masih terbayang hp baby pink itu. tapi apa kan daya. aku mmg selalu mcm ni, yg nak tu la, xdapat. macam soal BF jugak, yg aku tak nak dpt, yang nak sgt tu xdpt.

ok stop it balqis. babai w705 baby pink.

ok bai.

**abg nizam dari kdai hp tu bgtaw ada jualan HP harga kilang, rujuk HERE. hmmm... i miss you w810i.

4 comments:

Unknown said...

semat seh hp ko..
jelez aku..
nk tgk hp aku?
ko tgk sendal pintu umah ko..
sebijik!

akiss. said...

semat ehhh, hehhe.

sendal pintu? hahaha. kenot imajin laa. hahah

Kap said...

baru aku faham..
patutlah kau tak dapat aku ;)

akiss. said...

kah kah kah. cis perasan. haaha