Tuesday, October 13, 2009

fotografi graduasi.


ini gambar, bukan aku yg amek, kredit to Nadila, my menteri punya photographer. ni masa hari tamat latihan kat Tekam itu hari. nice kan? ada nmpk pak menteri di tgh2? haha.

ok, sebenarnya nak cakap, kalo versi Ahmad Nikon aku, aku amik angle bawah, potrait dan aku siap sampai hampir berbaring dihadapan peserta ni utk dpt kan hasil paling cung melecung.

oh yeah, hasilnya, baik punyaaa. nmpk topi tu bertebangan di udara. mmg terbaik wok. mmg x sabar aku nk transfer. tapi, korang tahu kan apa da jadi ngan memory kad aku... Tuhan saja yg tahu betapa kuciwa nya jiwa raga. hasil penat lelah satu ari berpanas amek gamba. zero. haih.

ok, graduation photography ni mmg menarik. sbb byk outdoor kot. ok, Dzul, i'll try my best. hehe, dan Tahniah di atas segulung ijazah. =)

ok bai.

3 comments:

Kap said...

Kim Kardashian kalau baring atas jalan memang no prob..
kusyen mantap, babe! :)

akiss said...

ceh. imajinasi! ahhaha

Kap said...

wawawawa..