Wednesday, October 7, 2009

sharing is loving.

hai selamat pagi malaysia. bagus, dah dua hari aku tido awal, semalam jam 11.30 dah tutup tv, malam tadi 12.15tghmalam kot ttp tv. tutup tv maksudnya, tv dah tgk aku. bukan aku tgk tv. kire awal la tu, biasenye, kul 2-3 pg baru tdo. syabas inspektor sahab mere betty pyar ka hey tum se kuch kuch hota hay! chittt podahh!!

ok, jam 8.00 dh siap pki tudung semua, minum air masak, amek ferrerorocher hok hadiah beday itu aru tak abis lg. campak 1 bg farrah (kurang sopan), pastu farrah komplen, "ish..coklat sgt laaa, cmne ko bleh makan?? pastu telan coklat tu macam telan obat. haha. tapaham aku bdak sorg ni.

ok smpi opis. dh nmpk pacik2 sekeliling berkumpul. "kis, meh kis.. sdap ni!!" rupa2nya ada kek lapis sarawak, spt yg dijanjikan oleh Bard. aku pon berkata.. "wah rajinnya ada dara sorang niiiii....." sedangkan yg tgh potong kek tu si anak teruna, Shahrul. kah kah kah.

tp, yg buat aku tokojut adalah alatan yg digunakan utk memotong kek itu. haih. ganah demo. pakai gunting???



nk mkn ke xnk, nk mkn ke xnk, nk mkn ke xnk, nk mkn ke xnk , nk mkn ke xnk, nk mkn ke xnk, nk mkn ke xnk. mkn x? mkn? nk ke xnk? (bermonolog)

ok. kaler kek lapis sama ngan kaler baju aku ari ni.

ok pegi carik pisau.

ok bai.

3 comments:

Kap said...

ok lah tu..
yang penting bukan gunting potong bulu ketiak..
ok bai..

Kap said...

huhuh..

akiss said...

eh men, ntah2 dh guna. mana taw. hahaha