Wednesday, October 7, 2009

top 3 movie mau tgk.

sebelum 500days of Summer. last movie aku tgk adalah G.I Joe, lama btul kan. yela, bulan posa mmg aku puasa wayang, puasa karaoke. cewah. haha.

aku, ada dua (2) movie yg ai wish ai nak tgk. hehe. 1st, naaaak sgt dan tak sabaaaaar sgt, ialah Jennifer's Body. siyes, da tgk trailer? Megan Fox tu mmg 'panas merokok' (smoking hot) dalam movie tu. kalo btul la die itu 'trans', mmg bapok ter'hot' la kt muka bumi ini. kah kah.

ok, mula ditayang 29.10.2009


2nd, adalah Cloudy With A Chance of Meatballs. pjg no tajuk. haih. mcm menarik, kisah seorang saintis + genius buat mcm2 utk tarik perhatian gadis pojaan dan org kampung. yg pasti, aku suka tgk trailer die sbb byk makanan jatuh dari langit. haha.

yg ni pula 15.10.2009, minggu depan.


pastu. malam td tgk tv, ada iklan, filem melayu baru, Pisau Cukur. macam menarik, sebab byk kaler PINK dan mcm nk tgk, sbb adaaaa.. Mayaaaaa Kariiiiiiiiiiiiiiinn!! (ape motif sebut mcm tu?).

nah wallpaper, thanks to http://www.pisaucukur.com.my.

wah ada Dato Rahim Razali!! aku suka! ada Fazura, ok. Aaron Aziz, ok lg. sekali, ada Nabil. pfffft. muntah. dan paling teruk, Liyana Jasmay sebagai SURI. 3 kali muntah.

ok , think positives akiss, think positives. cuba usha http://www.pisaucukur.com.my. ok aku taw Farrah org pertama akan tgk filem ni. hehe.

ok. itu aje.

ok bai.

5 comments:

Anonymous said...

Hello all,

We would like to invite you to promote your blog on our blogosphere. It has similar functions as Innit and Digg. Totally free!

(Click on the 'Tutorial' button if you're not sure how to do it)

Join now: Malaysian Blogger [Blogger's Meeting Point]

Malaysia Boleh!

Kap said...

list aku:

papadom
pisau cukur
sherlock holmes

ok bai (sama lak).

ezzati said...

bru pasan..lme x tgk mubee laaa..

smms said...

giles movie kamu kan..
aku ni giles gak tapi dah kureng tuk ngok takot bb aku terkejut lak nnti ..tapi bila bb dah kuar nnti lagi xtau la bayang panggung cmne kan ..sian aku !

akiss. said...

ikan kap, haha. weh, papadom ko g tgk dulu. best ke x. hehe.

ezzati, hehe. mungkin sbb h1n1 kot.

sery, saba, tahan dulu, tahan. hehe. nnti dh kuar kite terjah panggung. hehehe