Tuesday, October 6, 2009

ur “kenot tahan” perangai, is my “kenot lupa” disease.

kau dah 4 tahun kije pon x reti nk fotostat depan belakang! dah la baru membebel kat aku pasang lagu kuat kat pc depan org ramai. dah kenapa kau ni?? ada masalah ngan aku ke? menjengkelkan.



ada kemistri. jenama mesin fotostat pon sama.

haha.

ok bai.

5 comments:

Kap said...

aduh..
love is a fantasy sungguh ni!!!

syabas!
bunyinya macam bahagia ketika berangan ;)

turun! turun!
dah sampai ke langit dah melayang tu :)

akiss said...
This comment has been removed by the author.
akiss said...

hahahaha. tak berangan. sakit kepala pk.

oi, mana leh berangan, dlm filem ni, bukan happy ending pon, pempuan tu kawen ngan laki lain la.

siyes, aku pon mcm tu gak nnti. hahaha

Kap said...

lek2..
kena positif..
jangan kahwin dengan mesin fotostat sudah ;)

akiss said...

ngahahaha. kenot go