Tuesday, October 6, 2009

tudung - menudung amalan mulia.

aku ada kawan, satu opis, kawan ramai, tp yg rapat, ada la 1 atau, 2 atau 3 org je kot. kak atma (orang kuching), lucy (orang kuching jugak) dan febriany (orang tawau). tu yg kaum perempuan. semua org seberang. yg lain kawan jugak. tp xrapat. dorg aku rapat sbb selalu g makan sama2. haha.

ok, mgu lepas mgu pertama kije pas raya, si febriany (22), yg dulu nya free hair..dah pakai tudung, not ekceli tudung, tp shawl la. hahaha. mula2 sengal gak bdak ni, dh pakai, tghari bkak, pastu ajak balik umah die, pakai balik. haha. ape kejadah! haha.

so, smpi ari ni die still pakai. aku bg die semangat hari2. pastu ajak die beli tudung/shawl byk2. so bile dh byk tudung baru cantik2, baru la semangat kan. hehe. apa2 pon, aku doa bdak ni tetap pakai tudung, dan biar ikhlas.



kredit to Azyzy, blur, yer blur. hahaha.

ni gambar semalam, xbyk, sbb xbwk pon ahmad nikon turun ke majlis. hehe. so, xdak gambaq Dafi.

ok bai.

4 comments:

busyuksayang said...

alhamdulillah...bila plak nak ajak teman sebilik awak tue ke arah yg sama...hehehe!!!

akiss said...

hahah. rakan sebilik sy tu, lain siket. haha. tunggu die kawen dlu kot. hahaha

busyuksayang said...

lupa nak ckp...cantik baju awak tue..tp bleh tgk jer, nak pakai...mmg tak dpt la :(

akiss said...

cantik yee. heheh. tinkiyu. tahun dpan leh la. pakai sepasang ngan baby taw. heheh.